При  карта, задържана на банкомат/ АТМ устройство/, можеш да се свържеш с нас на телефон 0700 20 424. Обаждането ще се проведе на цената, предвидена в твоя тарифен план.

Задържането на карта от банкомат, за щастие, не се случва често, но определено е опасно за сигурността на парите ти. При карта, задържана на банкомат, ти препоръчваме да преиздадеш кредитната си карта с цел по-голяма сигурност.

Има няколко варианта твоята карта да бъде блокирана в АТМ устройство. Ако банкоматът е към банков клон, можеш да си спестиш бъдещите процедури, като просто помолиш в банката да извадят картата и да ти я предадат. Това обаче трябва да се случи веднага, за да минимизираш вероятността за злоупотреби с твоята карта. Разбира се, би могъл да поискаш своята карта, задържана на банкомат, ако проблемът е възникнал в работно време за банковия клон, в чието АТМ устройство е била задържана картата. Препоръчваме ти все пак да смениш ПИН кода на картата си, ако си попаднал в подобна ситуация.

Ако проблемът е възникнал в извънработно време за банковия клон, незабавно блокирай операциите, които можеш да извършваш с картата си през твоя персонален клиентски профил на axi-card.bg. Обади ни се и най-добре заяви преиздаване на твоята кредитна карта AXI.

Ако картата ти е задържана на друг банкомат, който не е пред банков клон, най-добре е да блокираш и в последствие да преиздадеш пластиката. Много често крадците на банкови карти настройват банкомати да задържат пластиките и в последствие се снабдяват с тях. 

Не забравяй, че разполагаш с твоя персонален потребителски профил. Това е едно от първите неща, които трябва да направиш - влез в профила си в меню УПРАВЛЕНИЕ НА КАРТАТА и блокирай всички операции, които могат да се извършват с твоята карта AXI. Обади ни се и заяви преиздаване на картата.