При каквито и да било неясноти или спорове, свързани с твоята кредитна карта AXI, можеш да се обръщаш за съдействие към наши служители. Начините да осъществиш контакт с нас са много.

На първо място, можеш да се свържеш с нас през клиентския си профил. Напиши ни съобщение през платформата и задай въпросите си. Ще се постараем да отговорим, ясно и изчерпателно. Поддръжката, която осигуряваме на клиентите си през платформата е 24/7.

Винаги, когато имаш нужда от повече информация, или имаш въпроси, може да се свържеш с нас и на email: help@axi-card.bg. Опиши темите, по които имаш неясноти или срокове и ние ще ти отговорим максимално бързо и пълно.

Винаги можеш да отправиш питанията си и на телефон 0700 20 424. Разговорите се провеждат на цена, определена в тарифния план на клиента - без оскъпяване.

Каквито и неясноти или спорове да възникнат във връзка с твоя договор за кредитна карта AXI, сподели ги първо с нас. Заедно ще потърсим отговори и решения, които да работят за теб. Гарантираме ти, че разглеждаме всяко дошло запитване или оспорване максимално бързо и коректно. Организацията ни е непрекъснато награждавана за най-добро клиентско обслужване, с което се гордеем.

Разбира се, като български и европейски гражданин, имаш право да ескалираш въпросите си до инстанция, контролираща потребителските ти права.

Имаш право да се обърнеш за съдействие към Комисията за защита на потребителите например, която е контролен орган по спазване на Закона за потребителския кредит. С Комисията за защита на потребителите можеш да се свържеш на адрес гр. София, пл. „Славейков“ № 4А, ет. 3, 4 и 6.

Като европейски гражданин, потребителските ти права са допълнително защитени. България, като част от ЕС, предоставя възможност за извънсъдебно решаване на спорове за покупки онлайн чрез сайта http://ec.europa.eu/odr