Предвидили сме разнообразие от начини за свързване с екипа на AXI кредитна карта и потребителския ти профил е само един от тях. Накратко - да, можеш да използваш платформата, за да изпращаш съобщения до нашия отдел Обслужване на клиенти. За да изпратиш съобщение през индивидуалния си профил, първо влез в системата. Кликни върху подменю Съобщения на менюто Моя профил.

Не се притеснявай да зададеш въпросите, които те интересуват, каквито и да са те. След като изпратиш съобщението, ще получиш email с потвърждение за извършеното действие.

С изпращането на твоето съобщение, то се получава като известие в нашия отдел за Обслужване на клиенти. Стараем се да предоставяме перфектно обслужване и сме осигурили поддръжка 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Служителите ни разглеждат своевременно получените известия за съобщения и подготвят отговори, които да отговорят максимално обхватно и изчерпателно на питането ти.

Освен чрез съобщение през клиентския ти профил, сме помислили и за други начини за свързване с екипа на AXI. Можеш да се обадиш на телефон 0700 20 424 например. Там ще получиш отговор на всичките си въпроси, като разговорът се провежда на цена, която си договорил с мобилния си оператор в абонаментния си план. Няма оскъпяване на услугата.

Друг начин за свързване с екипа на AXI е нашият email адрес: help@axi-card.bg. Опиши питането си подробно и изчерпателно. При получаване на твоят email, наш сътрудник ще подготви отговор.

Макар и не съвсем популярна форма на контакт, можеш да зададеш въпроса си и лично като дойдеш на нашия физически адрес в град София, квартал Иван Вазов, улица Балша, номер 1.

Какъвто и начин за свързане с екипа на AXI кредитна карта да избереш, бъди сигурен, че ще се погрижим да получиш отговора, който наистина ще е полезен за теб и ще отговори изчерпателно на зададения въпрос.